Endurogalicia.com
https://endurogalicia.forogratis.es/

Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017
https://endurogalicia.forogratis.es/problemas-de-consumo-ktm-husky-modelos-2t-2017-t23525-80.html
Página 9 de 11

Autor:  pursangmk10 [ 24 Feb 2017, 11:19 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

carlos fraga escribió:
aquí un amigo con KTM 2017 lle consume mais ca anterior pero o peor que non lle ralentizaba ben e non daba feito e o problema era a Caixa de laminas que as laminas non cerran. Mirou nun foro e o problema o teñen moitas coas laminas. Esta +/- +/-
En canto o tema que o concesionario ou marca che teñen que carburar eles a moto .... a pregunta mais ben e como ten que ir carburada a moto? Por ningún lado una moto de enduro che pon como os coches ... consumo de un 4 - 6 8..... entón por iso o de ter varias agullas e chicles para que cada usuario poña a moto o seu gusto de prestacions e consumo. Non vai ir carburada una moto para un tio pro que vai a fondo que outro usuario que vai no primeiro cuarto de gas. As marcas sacan a moto para uso standard como as suspensions ... despois si queres mais chicha ou outra maneira de entrega de potencia ou consumo terás que fazelo ti. Tamen hai xente que pon chips e centralitas o coche para que corra mais ou nas furgonetas para que consuman menos pero iso non o poden fazer a marca.


+1

Autor:  kilito [ 24 Feb 2017, 20:45 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

carlos fraga escribió:
En canto o tema que o concesionario ou marca che teñen que carburar eles a moto .... a pregunta mais ben e como ten que ir carburada a moto? Por ningún lado una moto de enduro che pon como os coches ... consumo de un 4 - 6 8..... entón por iso o de ter varias agullas e chicles para que cada usuario poña a moto o seu gusto de prestacions e consumo. Non vai ir carburada una moto para un tio pro que vai a fondo que outro usuario que vai no primeiro cuarto de gas. As marcas sacan a moto para uso standard como as suspensions ... despois si queres mais chicha ou outra maneira de entrega de potencia ou consumo terás que fazelo ti. Tamen hai xente que pon chips e centralitas o coche para que corra mais ou nas furgonetas para que consuman menos pero iso non o poden fazer a marca.


Será, e eu non o sabía. Eu supoñia que si compras nun taller, polo menos saldrá lista para andar. Logo cada un que afine si quere e si sabe.
Eu comprei unha gasgas e vendina seis anos despois coa carburación que trouxo do concesionario, que o dono non lle tocou. Os pros sabedes de eso. Eu que son novato comprando motos novas, pensei que xa viñan montadas e preparadas para andar ben.

Que se han dado casos, oye! He oído de gente que la ha comprado nueva y se la entregaron bien puesta a punto!

En fin... Que xa vai ben, polo menos para min. Como dixen, non son un sibarita. Si sempre anduven con cangallos vellos, esta por mal que vaia para min xa vale.

Os que cambiades de moto cada ano colledes mais manías, e sodes mais esixentes.



Ya supe como quitar la publi del patatalk

Autor:  kilito [ 24 Feb 2017, 20:48 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

E si! Si que hai un sitio donde pon como ten que ir carburada. Se chama manual de usuario ou libro de taller. Si estando como dice non vai ben, logo xa sera fallo da marca/modelo

Ya supe como quitar la publi del patatalk

Autor:  carlos fraga [ 24 Feb 2017, 21:16 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

kilito escribió:
E si! Si que hai un sitio donde pon como ten que ir carburada. Se chama manual de usuario ou libro de taller. Si estando como dice non vai ben, logo xa sera fallo da marca/modelo

Ya supe como quitar la publi del patatalk


pon varios tipos de carburación, non pon un solo. Pon unhas tablas para que escollas a que si consideras ideal para onde vas a andar por altitud ,etc. Pero para que o fagas ti .... Si as marcas non quixeran que ti poidas toquetear non che mandan agullas e chicles na bolsiña coas cousas da moto.
E non me compares a GG co alambre ese ... normal que a GG non a tocaras, vas comparar un Ferrari cun Dacia =%$$ =%$$

Autor:  motevo [ 24 Feb 2017, 22:22 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

opewop opewop opewop opewop opewop opewop opewop opewop opewop opewop opewop opewop


Kilito, solo a ti se te ocurre ponérsela a huevo a Carlos wqqqw wqqqw wqqqw

Autor:  kekidox [ 25 Feb 2017, 15:23 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

Bueno, yo ahora estoy enamorado de la moto, muuuuuy contento. Y confirmo que el consumo ha mejorado, 56 km de Enduro 4 litros. Así que hasta reserva rondará los 100, más que satisfecho.

Autor:  kilito [ 29 Mar 2017, 07:17 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

Este finde se me dio por fedellar de nuevo, y probar mas cosas.
Hace poco me dejaron dar una vuelta en una Ktm 2017 y la note mucho mas agresiva, aunque me dijeron que llevaba el muelle amarillo como la mía.
Desmonte para mirar, y no se si me había equivocado al elegir aguja (puta presbicia!) o si es que le hice caso a Keki y puse la aguja al revés. El caso es que tenia montada la 43-72 que viene en el bote. La moto iba bastante bien en general. Arriba se la notaba remolona. Había que picar embrague y aun así no corría como dicen, o como la que probé.
Monté la que me recomendó Juanillo, que en realidad es la que yo creí que tenia montada, 43-74 en tercera ranura, chicle de altas de 440... Y vaya cambio! Suena mejor, y, aunque solo la probé ayer en una crono, puto misil! Como anda esto!!
A ver que tal en el monte el próximo finde.

Ya supe como quitar la publi del patatalk

Autor:  motevo [ 29 Mar 2017, 12:43 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

Si ahora es un misil, posiblemente se deba a que traga algo más. A ver en monte lo que bebe :wertzsdf:

Autor:  kilito [ 29 Mar 2017, 15:32 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelos 2T 2017

motevo escribió:
Si ahora es un misil, posiblemente se deba a que traga algo más. A ver en monte lo que bebe :wertzsdf:

No debería. En teoría lo que hice fue afinar la carburación de aguja en medios altos y chicle de altas.
Antes debía ir demasiado gorda.
Es como si hubiese bajado la aguja una posición (un clip mas arriba) pero afectando solo a la parte de medios altos, pues la parte de bajos ya me gustaba como estaba.

Autor:  CHATARRERO [ 30 Mar 2017, 08:21 ]
Asunto:  Re: Problemas de consumo ktm/husky modelo2 TE 2017

cali escribió:
La culpa es vuestra por comprar motos chinas......vais a lo que compra todios y es lo que hay......
=%$$ =%$$ =%$$ =%$$ =%$$ =%$$



Eu sempre o dixen, e non fan caso :xcvbxcv: opewop opewop opewop opewop opewop opewop

Lastima non romperan todas Pola metade... :ñdfrm:

Página 9 de 11 Todos los horarios son UTC + 1 hora
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/