El apasionante mundo del enduro en Galicia
Fecha actual 29 Mar 2024, 12:24


<center><b><h2>No se si para este deporte hace falta estar loco, pero ayuda un huevo. </h2></b></center>


Nuevo tema Responder al tema  [ 227 mensajes ]  Ir a página Anterior  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Autor Mensaje
 Asunto: Re: SAIDAS OURENSE 2011-2012
NotaPublicado: 03 Ene 2013, 00:36 
Desconectado
50 cc
50 cc

Registrado: 10 Abr 2012, 22:03
Mensajes: 28
Marca: gasgas
Cilindrada: 450
Año: 2008
ubicacion: cabanas
Edad: 41
se fixesen o reportaxe cos camiños que rebentaron os camions para facer esas obras,que logo ninguen amaña, cos pozos sen auga que deixan o dimamitar a pedra,con aldeas e fincas divididas e mal comunicadas.se botasen unha ma o pobo.merda de xente :GTBHZ: :GTBHZ: :GTBHZ:


Arriba
 Perfil Enviar mensaje privado Email  
 
 Asunto: Re: SAIDAS OURENSE 2011-2012
NotaPublicado: 03 Ene 2013, 08:58 
Desconectado
500 2T
500 2T
Avatar de Usuario

Registrado: 31 Jul 2009, 17:13
Mensajes: 1312
Ubicación: ... Lost!
Marca: La Compostelana
Año: 0
Edad: 0
.
Hoy en prensa escrita "La Voz de Galicia", el articulo no tiene desperdicio :wertzsdf:

_________________
- LULO -

"Eres lo que has viajado"

http://lulomotorrad.wordpress.com/

http://www.flickr.com/photos/lulo_adventure/

http://www.youtube.com/user/luloadventure


Arriba
 Perfil Enviar mensaje privado Email  
 
 Asunto: Re: SAIDAS OURENSE 2011-2012
NotaPublicado: 03 Ene 2013, 17:14 
Desconectado
Moderador
Moderador
Avatar de Usuario

Registrado: 19 Feb 2007, 18:22
Mensajes: 5375
Ubicación: Vilagarcía de Arousa
Marca: HONDA
Modelo: crf250x
Año: 2005
Edad: 47
ERROLFLIN escribió:
Saudos. Eu farei o que me salga dos collons, pasarei os tuneles, as pistas, as escaleiras, e por riba das autoridades incompetentes, ¿que me pode pasar?. Ou non vivo nun pais donde os politicos rouban, asoballan, pasanse as leis polo forro, e rinse de todo dios. Xa non falo do poder xudicial donde deixan libres a estafadores, terroristas, asesinos, evasores de capitais, e estan en contubernio cos politicos de turno para manter seus privilexios.Tampouco falo da caste bancaria, eses que meteron aos vellos nas preferentes, eses que concederon creditos a xente que non podia pagalos, eses que tasaban os pison moi por encima do seu valor, eses que te botan fora do teu piso , quedanse co que pagaches e ainda tes que pagar o que te falta dil. Tampouco falarei da cantidade de impostos directos e indirectos que temos que pagar os curritos, para ter as autopistas mais caras do estado,as peores redes viarias, os montes convertidos en bosques de eolicos, ou bosques de eucaliptos donde so faltan os koalas, donde tes que ter unha recomendacion para que te operen dentro dun tempo prudencial, donde tes que ir de seonllos cando vas a un organo publico, non vaia ser que te puteen e jodan sen que podas facer nada dentro da lei. Tampouco falarei dos soldos desproporcionados que teñen alcaldes, concellais, diputados , conselleiros, presidentes das diputacions , vicepresidentes , asesores, colaboradores, presidentes de chiringitos, vicepresidentes , asesores.... nin falarei das cantidades de obras que estos personaxes fixeron e agora non valen para nada, ou non ai cartos para mantelas, e ningen exise responsabilidades economicas nin penais.....(contubernio dos poderes xudiciais), e por riba para facer as suas funcios non se fai un examen nin test psicoloxico, xa non falo de intelixencia....., con 7 anos no poder teñen a xubilacion maxima garantizada, e poden traballar na empresa privada, (a que eles favoreceron cando gobernaban),nin da miseria de impstos que pagan. Tampouco falarei dos medios de comunicacion, controlados polo poder de turno, donde os que mandan facer as informacions non distingen "de joder a estar jodido", nin de paseo en moto a carreiras, ou de un dia a sempre, ou de tres a un colectivo, nin de contrastar a informacion, ai que sacar estas cousas para que a xente non pense donde estan os verdadeiros problemas e buscar culpables de que a economia vaia mal....., que mais da......o caso e tocar os collons, total neste pais non pasa nada nin nadie protestas fora da tasca, nin somos solidarios, e eles o saben..............por eso actuan desa maneira. Pola miña parte nin busco culpables, nin pido perdon, sempre fun comedido, e procurei ser boa persoa, facer bos actos, axudar aos demais, agora segirei facendo o que me de a gana, cando me de a gana , pasareime as leis polo forro, a mala xente que lle den polo cu. Total non pasa nada........................cando se fan cousas gravisimasssssss, e saes nos titulares dos informativos por dar unha volta por nun tunel.................abur. Un violador de tuneles.



Sí señor!! Ben falado!
Vou a añadir: Levo anos lendo diarios á hora do café, un vicio que me quedou e non quero eliminar. Hai un tempo mentras traballaba servindo racions nunha festa se achegou a mín o "guapo" de turno co seu micro e me daba órdenes do que tiña que decir en cámara. Que si se servirían 6000 kilos, que lle-lo dixera alguén e xa estaba así publicado. Eu negueime en redondo a mentir e foi en busca de alguen que o fixera, non correxiron o erro.
Outro que me chegou adentro foi un caso en Redondela dun matrimonio coñecido noso, donde tras leer o que dixeron estes fillos de sete pais, o marido matou á súa dona e logo fuxiu. Tras publicar ésto a dúas páxinas, durante días, logo recoñeceron que houbo un erro, que non fora tal, pero éso foi no medio e en letra pequena.
Dende aquela cada vez leo menos e non me creo nada. O último que leín a gusto foi, mira tí por onde, un interviu. E sacando que as tetas xa se sabe que son de mentira, polo resto me pareceu máis verídico que calquera diario.
En fin, xa hai quen solo lee as esquelas, é o único que lles queda de verdade.

Si mexei fora do tiesto, pois éste fío é pra saídas en Ourense, me pedides e o elimino. Como xa dixen en outros posts, me parece penoso que ésto fora noticia. Debe ser que non tiveron mortos aos que fotografiar, quedémonos con ése consolo.

_________________
A tomar pol culo la firma del putobucket!
Ladrones!!


Arriba
 Perfil Enviar mensaje privado  
 
 Asunto: Re: SAIDAS OURENSE 2011-2012
NotaPublicado: 03 Ene 2013, 19:42 
Desconectado
300 2T
300 2T
Avatar de Usuario

Registrado: 16 Ene 2009, 01:30
Mensajes: 806
Ubicación: Ourense
Marca: HUSABERG
Modelo: FE 350
Cilindrada: 350
Año: 2013
ubicacion: Ourense
Edad: 34
Bueno pois concluyendo para no darle mas importancia de la que tiene.... o "periodista" en cuestion non ten puta idea de que e siquera unha moto... partindo desa base viu un video en internet dunhas motos rodando a 40km/h e non se lle ocurriou outra cousa que por que eran carreiras ilegais nun trazado do ave...
Catenario tivo mala sorte el non e o culpable... nin de colgalo video nin de andar por ese trazado... por que onde estan as señalización, os valados etc...
Por esta regla de tres non poderiamos nin por fotos nin videos nunca mais...
Eu únome o grupo de violadores de túneles do ave...

_________________
Parece fácil pero Ciudao
David GARCIA-PEÑUELA FERNANDEZ
lobezno_p@hotmail.com
https://www.facebook.com/enduroourense
https://www.facebook.com/djnaap
https://www.youtube.com/channel/UCeagV3malJU6lGBx2QXtSkA
637005431


Arriba
 Perfil Enviar mensaje privado Email  
 
 Asunto: Re: SAIDAS OURENSE 2011-2012
NotaPublicado: 04 Ene 2013, 12:22 
Desconectado
300 2T
300 2T
Avatar de Usuario

Registrado: 16 Ene 2009, 01:30
Mensajes: 806
Ubicación: Ourense
Marca: HUSABERG
Modelo: FE 350
Cilindrada: 350
Año: 2013
ubicacion: Ourense
Edad: 34
the last of the year....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jOh9lqT5P04[/youtube]

_________________
Parece fácil pero Ciudao
David GARCIA-PEÑUELA FERNANDEZ
lobezno_p@hotmail.com
https://www.facebook.com/enduroourense
https://www.facebook.com/djnaap
https://www.youtube.com/channel/UCeagV3malJU6lGBx2QXtSkA
637005431


Arriba
 Perfil Enviar mensaje privado Email  
 
 Asunto: Re: SAIDAS OURENSE 2011-2012
NotaPublicado: 11 Ene 2013, 11:29 
Desconectado
525 4T
525 4T
Avatar de Usuario

Registrado: 03 Sep 2010, 09:55
Mensajes: 1211
Ubicación: As Pontes(A Coruña)
Marca: Husaberg
Modelo: te
Cilindrada: 300
Año: 2012
Edad: 0
Dalle gas a esa Husaberg hncgf hncgf hncgf k se note k noviña */- */- */- me cago na tos ferina! :ytrtgh: :ytrtgh: :ytrtgh: ,moi chulas as zonas meu! :gffjjdf:

_________________
A culpa non e da moto e do indio!


Arriba
 Perfil Enviar mensaje privado Email  
 
 Asunto: Re: SAIDAS OURENSE 2011-2012
NotaPublicado: 11 Ene 2013, 11:35 
Desconectado
525 4T
525 4T
Avatar de Usuario

Registrado: 03 Sep 2010, 09:55
Mensajes: 1211
Ubicación: As Pontes(A Coruña)
Marca: Husaberg
Modelo: te
Cilindrada: 300
Año: 2012
Edad: 0
catenario escribió:
Como teniamos el "chip" puesto desde ayer,vamos alla.
Descanso despues de 1 hora de ruta.
Imagen
Vamos pa riba.
Imagen
La wr450 se quiere volver sola.
Imagen
Esa rueda casi sin taco...............
Imagen
Mientras el compañero se pelea con la traccion.....esperamos.
Imagen
Hacia un frio del copon.
Imagen
El tiempo iba pasando y alli no aparecia nadie.
Imagen
Volver hacia atras hasta encontrarnos de nuevo.
Imagen
Empezar a bajar,que casi es peor que subir .
Imagen
Imagen
Ya en un medio menos hostil.
Imagen
Imagen
Lavado final de motos.
Imagen
Imagen
Y con una paliza enorme encima,terminamos la salida.
Imagen


:ttuetyrD: Esto si k esta guapo :ytrtgh: :ytrtgh: :ytrtgh:

_________________
A culpa non e da moto e do indio!


Arriba
 Perfil Enviar mensaje privado Email  
 
Mostrar mensajes previos:  Ordenar por  
Nuevo tema Responder al tema  [ 227 mensajes ]  Ir a página Anterior  1 ... 19, 20, 21, 22, 23


¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados


No puede abrir nuevos temas en este Foro
No puede responder a temas en este Foro
No puede editar sus mensajes en este Foro
No puede borrar sus mensajes en este Foro

Buscar:
Saltar a:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
subSilver+ theme by Canver Software, sponsor Sanal Modifiye
Base de datos de MODs :: Resetear bloques
Traducción al español por Huan Manwë para phpbb-es.com
phpBB SEO
Portal XL 5.0 ~ Plain 0.2

 

Endurogalicia.com no se hace responsable de los comentarios enviados por sus usuarios. Las imágenes y artículos pertenecen a www.Endurogalicia.com, las marcas registradas pertenecen a sus respectivos dueños. Si algún articulo te es ofensivo, o no quieres que aparezca, ponte en contacto con Endurogalicia@Gmail.com